mysql - programovani, zatez

Jan Podhajsky cbob na cesnet.cz
Čtvrtek Duben 29 12:30:48 CEST 1999

Zdravim,

resim takovou otazku,
mam program (v C) ktery pracuje nad jednou tabulkou v Mysql. Vyselektuje
data, provede *casove narocnou* operaci nad temito daty a updatne je zpet.
Pro celkove urychleni jsem zkousel program v miste, kde zpracovava ty data
rozforkovat.
Ale narazil jsem na problem, ze obcas se procesy pri pristupu do db navzajem
vyblokovaly a nektere zustaly viset (coz je zrejme zapriceneno tim, ze
pouzivaji stejny pristup do db (vytvoreny tim forkem))

Ona otakza zni. Pokud si kazdy rozforkovany proces bude otevirat vlastni
spojeni do db, odstrani se mi tim ty blokace a nebude to moc zatezovat
server???

(Pro predstavu: v tabulce jsou radove tisice zaznamu a kazdy muze mit az
10kB)

s pozdravem
Jan Podhajsky