BUG: RH 6.0 a PCMCIA

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Čtvrtek Duben 29 22:41:24 CEST 1999

Pekny 3 den po RH 6.0 release vsem,

tak jsem se rozhodl provest instalaci RH 6.0 a neuspel jsem.

Jedna se o notebook Compaq Armada s PCMCIA sitovkou Accton (NE2000
kompatibilni). V adresari images je primo podpora pro vse okolo PCMCIA
vlozena do "pcmcia.img". Podle navodu potrebuju pro instalaci pres sit
prave tuto image.

Prekvapeni na me cekalo v podobe kupy chybovych hlasek stylu "unresolved
symbol" pri natahovani modulu pro podporu PCMCIA. Ve slotu sice byla
nalezena sitova karta, ale pak kernel nedokazal priradit IRQ a IO port.

Nastesti s disketami z RH 5.2 to VSE SLAPE JAK MA!!!

P.S. Nebylo to vydani RH 6.0 prilis uspechane? Caldera vydala OpenLinux,
tak musel RedHat mit taky novy release? K cemu potom slouzil
adresar "Starbuck", pokud ne k testovani budouci verze?

Pak taky nevim, proc se zvedla verze na 6.0, ze by kvuli kernelu 2.2?
Vzdyt v RH 5.2 stacilo zmenit par knihoven a kernel a vse melo byt 2.2
ready...

R.V.

| Radek Vybiral				             Radek.Vybiral na vsb.cz |
| Technical University of Ostrava               http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |