Samba - logon scripts

Jaroslav Pribyl Jaroslav.Pribyl na setuza.cz
Pátek Duben 30 08:24:07 CEST 1999

>Bohuzel toto std. nefunguje, ale daji se sehnat programy putinenv.exe a
>winset.exe , kterymi se to da dostat do environment-u. Muzu dodat, kdyztak
>mne kontaktujte privatne.

Mam tohce celkem dobre reseno. Neco jsem zdedil po svem predchudci a neco
dodelal. Mam dva scripty, preexec a postexec. Preexec mi vyneruje bat soubor
podle jmena uzivatele, v okamziku pristupu PS na sambu saba prece vi
username a hostname z PC co se hlasi, a tam je normalne:

echo off
set client=prog18t
set user=u10221
set server=smbsrv
call netlogon.bat ---- toto je ten logonscript

a v smb.conf je: logon script = %m.bat

root preexec = /usr0/samba-root/shares/netlogon/preexec '%m' '%U' '%L'
root postexec = /usr0/samba-root/shares/netlogon/postexec '%m' '%U' '%L'

Vhodnou upravu preexec se daji delat kouzla. Postexec vygenerovany bat
smaze.

Priba