RH6.0 - pristup na ftp.fi.munu.cz

petr kincl pkincl na synergy-vs.cz
Pátek Duben 30 08:25:05 CEST 1999

Dobry den.
Po nekolika upozornenich jsem si teda pridal PTR zaznamy jak na proxy cache,
tak i na svou stanici, pockal jsem az se rozsiri, ale i presto se nemohu ze
sve stanice 193.165.195.163 prihlasit. Pokud jsem dal hledat PTR zaznam i na
ns.muni.cz, tak mi jej vratil v poradku petr.synergy-vs.cz. Mozna delam neco
spatne, ale uz nevim co. Zkusil jsem pripojeni z Win98 primo z radky i z
WinCommanderu ale se stejnym vysledkem. Momentalne nemohu stahovat z linuxu,
protoze jsem delal nejake upravy a chtel bych si opravit az novou verzi. Navic
mame propujcenou jen cast adresoveho prostoru, a tak pridavani PTR zaznamu je
trosku zdlouhave. Rad bych si zkusil stahnout image RH60 ale pres proxy cache,
z niz mohu na FTP mohu pristoupit (Linux 5.2 a Squid), se mi podarilo stahnout
jen asi 45 MB a byl jsem ukoncen. Zrejme to bude mit na svedomi prohlizec nebo
tak neco. Chtel bych to stahnout necim pruznym, co umi obnovit stahovani pri
vypadku, abych to nemusel zacinat 5x (napr. WinCommander 3.5). Mozna to ale
vzdam a pockam si na oficialni CD, ktere nekdo vypali a bude distribuovat.
S pozdravem
P.K.