FTP client s nastavitelnym maximalnim tokem.

Hanus Adler had na articon.cz
Čtvrtek Duben 29 20:23:35 CEST 1999

On 29 Apr 1999 11:23:51 +0200, Oto Buchta <oto_b na jezek.buchtovi.cz> wrote:
>Ahojte vsichni.
>Hledma neco, cim bych mohl v pohode neco stahovat, aniz bych uplne utlumil
>linku. Existuje neco, u ceho muzu nastavit maximalni ryhclost, jakou budu
>stahovat?
>Diky moc,

Jedna možnost by mohl být shaper. No a vzpomínám si, že existoval
protokol FSP (nebo tak něco), který sice nešel nastavit na nějakou
rychlost, ale choval se tak, aby linku pokud možno tolik nezahlcoval.

S pozdravem,

Hanuš Adler

--
Kateřina: Zajisté jest Antonín, neboť já se jmenuji Kateřina.
Major:    Vidím, že jste si osvojila trochu té logiky, jež mne odzbrojuje.