mp3 do wav

marasan na thepentagon.com marasan na thepentagon.com
Pátek Duben 30 10:09:11 CEST 1999

>Proc to nejde? Nerika to neco o tom, ze delka wavu neni nasobkem delky
>sektoru? Pokud jo, pomuze cdrecordu parametr -pad.
Mne osobne se zda, ze pokud pouziju amp (pod linuxem) a pak chcu wavy
vypalit cdrdao na CD, tak to de v pohode. Delal jsem to zatim pouze
jednou, ale myslim si ze to fakt neni problem. WAVy pak ale opravdu
nejsou jako puvodni wavy, protoze pri kompresi do mp3 se, jak znamo,
snizuje samotna kvalita...

Marek Cermak