2. OZNAMENI: o nove verzi klavesovych map (konzolove neunicodove ceske slovenske)

Šputa Richard Richard.Sputa na os3.os.ds.mfcr.cz
Pátek Duben 30 14:25:38 CEST 1999

Ponevadz jsem verzi 2.0.2 delal ve velkem spechu, pripletl jse mi do
TGZetka soubor "czkbd.gif"

Prosim vymazte si tento soubor.
Tento soubor "czkbd.gif" neni zcela mym vytvorem (autor je Pavel
Makovec).

Timto se Vam a hlavne Pavlu Makovcovi omlouvam.
(toto ohlaseni nebylo vyzadano Pavlem Makovcem - to bylo mym svedomim)

Na serveru www.penguin.cz jiz brzy bude soubor s nazvem
czsk-keyb-2.0.2pl1.tgz -> tento soubor si muzete stahnout.

Spech byl vynucen uzaverkou pro dodani programu do lokalizovane verze
DEBIANU.

Doufam, ze se mi podari prosadit tuto klavesnici i do lokalizovane verze
RedHatu

P.S.: Jiz pracuji na vlastnich gifech (dekuji snekovi), ktere budou mit
vzhled programu xkeycaps

Zdravi: Richard