rh6.0 vesele maze dosovske patritiony, takze bacha.

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pátek Duben 30 14:43:21 CEST 1999

On Fri, 30 Apr 1999, Pavel Satny wrote:

> Jaky je zasadni rozdil mezi volbou "workstation" a "server"?
> Je mozno po vyberu treba server jeste ovlivnit ktere packy se nainstaluji?
> Nikdy jsem se tim nezabyval, vzdy instaluju s tou treti volbou.

Ja ty prvni dve take nectim. Vyber baliku mozny neni, vyber velikosti
partiton take ne.
Rozdily jsou popsane v manualu, v zasade workstation pouzije jen volne
misto na disku, server vsechno.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pocitac se od televizniho divaka lisi tim,
ze ma vlastni program.