rh6.0 vesele maze dosovske patritiony, takze bacha.

petr kincl pkincl na synergy-vs.cz
Pátek Duben 30 14:46:25 CEST 1999

Zasadni rozdil je v pristupu k jiz vytvorenym partitions (WS zachova non
EXT2FS a smaze jen existujici Linuxove partitions, server smaze vsechno) a v
instalaci jednotlivych packages (podrobny popis, ktere rpm jsou instalovany
kdy, je v oficialnim instalation guidu). I kdyz jsem zacatecnik, tak si vzdy
vyberu custom instalaci, kde je mozno si zvolit i jednotliva RPMka, ktera
chcete instalovat, nemluve ani o deleni disku.
S pozdravem
P.K.