PPP + IPX

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Pátek Duben 30 16:01:59 CEST 1999

   From: "Pavel Trefny" <trefny na blatna.cz>
   Date: Thu, 29 Apr 1999 18:31:05 +0200

Přeji příjemný den,

   > potreboval bych na sve msine rozbehat %SUB. Neco malo jsem zkousel ale na
   > pocitaci ktera se pripojovala to vyhodilo nejakou chybovou hlasku. V PPPd
   > mam skompilovanou podporu. A jeste jsem napsal nejiky radky do
   > /etc/ppp/options.ttyS1 ,ale porad ni.
   > Predm dekuji za odpoved

a jakou odpověď čekáte? Doplňte do souboru xyz řádek abc? To snad ne. A pokud
ano, zapomněl jste poznamenat ip adresu a heslo superuživatele. Musíte nám
poskytnout více informací, říci co, kam a jak jste už dal. Dále nám musíte
říci dokumenty, které jste přečetl (automaticky předpokládám PPP-HOWTO, IPX
HOWTO a Documentation/Changes).
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz