Pthreads - prilis mnoho threadu?? (Delsi)

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pátek Duben 30 16:11:59 CEST 1999

Dne 30. 4. 1999 David =?iso-8859-2?q?=A9auer?= napsal:

> Myslím, že nechybí. Naopak bych rekl, ze je tam jedna navic, tedy ze
> tam ma byt jen pretypovani na (int).
>   V konkretni implementaci to asi nevadi ... printf dostava cislo
> "int" i ukazatel jako 32 bit číslo. "int*" i "int" má 32 bitů (alepoň na mém
> PC) a tedy na nějakém přetypování nezáleží.

To je ciste otazka, jak to resit. Ja jsem si vybral portabilni metodu a
odpovidajicim zpusobem jsem upravil i volani pthread_create(). Udelal jsem
to proto, ze puvodni zapis zpusobil, ze program hned po startu havaroval
na SIGSEGV, coz muj zasah napravil

> Myslim, ze to nema padat SIGSEGV.

Ale padalo :)

S pozdravem

There are three kinds of lies: lies, damn lies, and benchmarks.
                                                         Jeremy Allison