problemy s HDD, DMA

Petr Olivka petr.olivka na vsb.cz
Pátek Duben 30 15:49:00 CEST 1999

> .
> I maly motor nadela hodne muziky :-)))

svata pravda!!!! kdo neveri, zapujcim...

> .Po te co mi v kratke dobe odesel SCSI HDD Medalist na prehrati (dvakrat
> za sebou), zacinam uplatnovat novou taktiku - nad kazdy takovy dulezity
> HDD montuji dalsi pridavny vetrak (takovy ten zdrojovy co se nezasekne),

Vetraky to je kapitola sama pro sebe, s kulickovym lozickem se nezasekavajim ale
rady delaji kraval a kluzna tuhnou.
Idealni jsou ze starych zdroju ze znackovych pocitacu. nektere tu mam i osm let
a jedou!

> ktery ho z par centimeru ofukuje. Zartim drzi, ale vedra teprve prijdou.

kdyz jste se zminil o medalistech, vetrak na nich mam taky, ale..
mam tu 3 kousky, jeden sem musel reklamovat hned protoze se na nem vysemenily
vadne sektory hned po zapnuti, ani se nezahral.
a ty druhe dva mam v linuxu a ten se nam jednou tydne seka, hlasi medium error,
nebo kernel page fault pri swapu a pod.
Jak vam jedou medalisty ?

poli