Masquerading pres modem ?

Jirka Kosina jirik na jikos.cz
Pátek Duben 30 17:12:43 CEST 1999

Zdravim,

Mam-li k dispozici pouze jednu IP adresu (na ktere bezi masina s linuxem),
ale chtel bych ji pouzivat jako maly dial-up server pro pristup do
Internetu, predpokladam, ze bych musel volajicim pridelovat ip adresy z
prostoru 192.168.0.0, ale neni mi uplne jasne, jak rozchodit masquerading
site nikoliv za sitovou kartou (to pochopitelne umim), ale za modemem.
Nejsem-li slepy, tak v HOWTO tuto moznost nezminuji, a nevim, jesli lze
pouzit stejny postup jako pri masqueradingovani site pripojene "pevne".
Predpokladam, ze bych nejakym zpusobem musel pustit masqeurading na
/dev/ppp0 (/dev/modem ? divne, ze...:) ), ale neni mi presne jasne, jak,
tak jsem si rekl, ze se nejdriv poptam, zda-li uz to nekdo nedelal, nez se
pustim do experimentovani :)

Diky.

JiKos.