Sdileni disku mezi Linuxem a Win95

Richard Machát machat na iol.cz
Pátek Duben 30 20:56:40 CEST 1999

> Mam novy disk do sveho milacka. Chtel bych udelat jednu partition
> disku (/home) tak aby bylo mozne sdilet data pro oba systemy, ale aby
> byly zachovany prava souboru (hlavne x). Tedy neco jako UMSDOS ale s
> dlouhyxmi nazvy pro oba (nad VFAT). Jestli mi rozumite. Existuje
> neco, jde to?
>
> Tomas

Nevim, co presne mate na mysli, ale pro zobrazovani dlouhych nazvu v Linuxu
u Fat16 - 32 pod W9x jsem kdesi nasel toto. Vlozi se to do
fstab

Jestli to neni ono tak Sorry.

6.28 Dlouhá jména na partition s Windows-95/NT
Ma-li být v Linuxu správně vidět diakritika v dlouhých jménech souborů na
partition s Windows-95, je třeba v souboru /etc/fstab uvést:

/dev/hda1  /dos/c  vfat
codepage=852,posix,iocharset=iso88592,quiet,umask=000  0 0

Nebo přísluąné volby zadat přímo v příkazu mount. Je nutné mít jádro, které
podporuje vfat (aspoň 2.0.35).

---
Richard Machat
machat na iol.cz