S3Trio64 V2 DX a graficka konzola

Daniel Ciprus diamant na cspo04.sk
Neděle Srpen 1 01:34:20 CEST 1999

Zdravim ...

Môže mi niekto poradiť so $SUBJ ?
Jadro som prekombajnoval už asi 100 krát ale stále sa mi nedarí nastaviť
grafickú konzolu. Mám kartu S3Trio 64 V2/DX s 2 MB RAM PCI.
Potrebujem iba grafickú konzolu, nie X-y.
Pri konfigurácii nižšie uvedenej mi ide akurát rozlíšenie 640x480 s logom
v ľavom rohu.

Budem povďačný za každé nakopnutie ...

ešte :
Kernel 2.2.10-ac12 on an i586
patch : s3new.diff.gz - tento akosi nespravil nič.

konfigurácia :
CONFIG_VGA_CONSOLE=y
CONFIG_VIDEO_SELECT=y
# CONFIG_MDA_CONSOLE is not set
CONFIG_FB=y
CONFIG_DUMMY_CONSOLE=y
# CONFIG_FB_PM2 is not set
CONFIG_FB_VESA=y
CONFIG_FB_VGA16=y
CONFIG_VIDEO_SELECT=y
CONFIG_FB_S3CARD=y
# CONFIG_FB_MATROX is not set
# CONFIG_FB_ATY is not set
CONFIG_FB_VIRTUAL=y
CONFIG_FBCON_ADVANCED=y
CONFIG_FBCON_MFB=y
CONFIG_FBCON_CFB2=y
CONFIG_FBCON_CFB4=y
CONFIG_FBCON_CFB8=y
CONFIG_FBCON_CFB16=y
CONFIG_FBCON_CFB24=y
CONFIG_FBCON_CFB32=y
# CONFIG_FBCON_AFB is not set
# CONFIG_FBCON_ILBM is not set
# CONFIG_FBCON_IPLAN2P2 is not set
# CONFIG_FBCON_IPLAN2P4 is not set
# CONFIG_FBCON_IPLAN2P8 is not set
# CONFIG_FBCON_MAC is not set
CONFIG_FBCON_VGA_PLANES=y
CONFIG_FBCON_VGA=y
# CONFIG_FBCON_FONTWIDTH8_ONLY is not set
CONFIG_FBCON_FONTS=y
CONFIG_FONT_8x8=y
CONFIG_FONT_8x16=y

/***************************************************\
|                    Daniel Ciprus                  |
|      SysAdmin of Solaris                          |
|          Linux and more ...                       |
|     kontakt :                                     |
|       email : diamant na vadium.sk                   |
|       tel   : 0905 562 370, 091 721 060           |

"Ja osobne verím, že systém Windows, ako uživateľské rozhranie,
je mŕtvy. Predpokladám to asi tak behom troch, štyroch rokov".
(Greg Bogochwalski - riaditeľ SCO pre východnú Európu a strednú
Áziu, Cebit, Hannover, 1999)