fetchmail..jeste jednou

Vladimir Michl Vladimir.Michl na seznam.cz
Neděle Srpen 1 20:10:03 CEST 1999

Michal Krause <mike na navrcholu.cz> writes:

> Aby ne. Parametr mda spcifikuje program, ktery mail prevezme, prechrousta a
> doruci. Tudiz to musi byt spustitelny program (treba procmail). Pokud ale
> nepotrebujete maily dale tridit, muzete mda vypustit a fetchmail bude
> dorucovat primo do /var/spool/mail/jmeno

Uzivatel se da take explicitne specivikovat pomoci 'to uzivatel' takze radek
by vypadal:

poll "server.domena.cz"  protocol pop3 username "jmeno" password "heslo" to uzivatel

Fetchmail by to pak mel dorucit standardni cestou pres port 25.

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na seznam.cz                                 *
*           Vladimir.Michl na mujweb.cz - home modem                    *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv                           *
*  Tel:    +420/68/5391545                                           *
*           068/5391545                                              *