namountit linuxuvy oddlil z windows?

Pavel Vokoun pavok na iol.cz
Neděle Srpen 1 20:09:59 CEST 1999

Zdravim
Mam dotaz existujeli nejaky program pro %subj., tak abych mohl
editovat soubory. Nebo jiny zpusob jak vyresit tento problem:

Prerozdelil jsem si disk, a aniz jsem si to uvedomil tak jsem si
puvodni zalohovany fstab (viz dole) prekopiroval misto toho noveho,
abych ho nemusel znovu upravovat, bohuzel drive nez mi to doslo, jsem
vypnul pocitac.

Drive jsem mel fstab takovyto:

/dev/hda5               /                  ext2    defaults        1 1
/dev/hda6               swap              swap    defaults        0 0
/dev/fd0	/mnt/floppy	msdos	 exec,dev,suid,rw,noauto 0 0
/dev/cdrom	/mnt/cdrom	iso9660
exec,dev,suid,ro,noauto,conv=auto 0 0
none                    /proc              proc    defaults        0 0
/dev/hda1	/C	vfat
codepage=852,iocharset=iso8859-2,exec,dev,suid,rw 1 1

ale po prerozdeleni se zmenili hda5 na hda2, a hda6 na hda3, takze ted
jsem v kelu a nenabootuju.

Zachranou disketu, samozrejme nemam. (mam jenom tu s tim puvodnim
rozdelenim)

Dekuji za radu (existujeli nejaka)

Pavel
Pavel Vokoun