rpc.nfsd - nfssvc: function not implemented

Jakub Urban buba na tyhan.cz
Pondělí Srpen 2 09:37:02 CEST 1999

Prvni option je NFS filesystem support ten mam zapnuty, stejne jako
druhy option Emulate SUN NFS Server, ktery mam take zapnuty a stale po
spusteni rpc.nfsd se objevuje hlaska - nfssvc: function not implemented
- co to znamena a jak to odstranit

dekuji jakub urban