OT:Prosba: Zriadenie domeny 3 alebo 4 urovne

xsm na post.cz xsm na post.cz
Pondělí Srpen 2 11:07:00 CEST 1999

   Prajem pekny den!

Kedze nie som prihlaseny do inej konferencie, a neviem ani kde inde by som to mohol poslat posielam, to tu.

Z linuxom robim asi 3/4 roka a pomaly (nie tak rychlo ako by som si to predstavoval ja) si skusam nejake programy.
Hlavne sa mi jedna o BIND (ten som uz nejak rozchodil), firewall som si uz tiez vyskusal a teraz by som chcel vyskusat aj program typu sendmail. Na to by som vsak potreboval mat registrovanu domenu (z viacerych dovodov to nie je mozne). Preto by som chcel niekoho poprosit, ci by mi nezriadil na svojom DNS domenu tretej urovne, samozrejme za protisluzbu. Domenu v ziadnom pripade nechcem vyuzivat na komercne ucely.

Ponuky mi prosim posielajte na tuto adresu (xsm na post.sk) pretoze s touto adresou nie som prihlaseny do konferencie.

Za ochotu Vam vopred Dakujem.

Do inetu mam pripojenie 64kB a 32 IP adries.