Jmenna konvence pri vytvareni RPM a zavislosti

Petr Weiner weiner na ahimsa.fsik.cvut.cz
Pondělí Srpen 2 11:21:56 CEST 1999

Dobry den,

byl jsem velice prijemne prekvapen, kdyz jsem se zde docetl,
ze je znova vytvaren balik ACL a ze jsou dostupne patche pro
aktualni kernely. Protoze nemam moc rad chaos v souborovem systemu,
rozhodl jsem se, ze si vytvorim RPM pro balik aclutils a dale
upravim rpm pro e2fsprogs a e2fsprogs-devel. S vytvarenim
noveho baliku nebyl problem. Rad bych se vsak zeptal, jak bych mel
pojmenovat upravene baliky (e2fsprogs*). Pokud jen doplnim jeden patch,
nepripada mi korektni, aby se cilovy balik jmenoval stejne, jako
puvodni.
Take povyseni RELEASE baliku mi pripada nekorektni, protoze o to se
stara
maintainer baliku a to je jina osoba. Pokud bych balik ale pojmenoval
jinak, vznikly by konflikty a v RPM databazi by stejne byly
nekorektnosti.
Nevite nekdo, jak se tyto pripady resi?

Zaverem bych rad podekoval Yenyovi za jeho velmi dobre napsane clanky v
Linuxovych novinach, ktere velice pomohly pri vytvareni baliku.

                        Diky za odpovedi,

                                        profor

 Petr Weiner
 Konzultant bezpecnosti IS
 Skupina bezpecnostnich sluzeb |  EXPERT & PARTNER engineering
 mailto:petr.weiner na epe.cz     |  spol. s r.o.
 tel: (+420 2) 67208111        |  Na Lysinach 852/41
 fax: (+420 2) 67208333        |  147 00  Praha 4 - Hodkovicky
 http://www.epe.cz/            |  Czech Republic