VMWARE Linux/NT

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na prodeco.cz
Pondělí Srpen 2 15:51:25 CEST 1999

Petr Snajdr wrote:

> Dobry den,
>     zkousel jsem pustit Linux pod VMWARE pod Windows NT. Vse fungje dobre,
> ale prislo mi, ze opacka kombinace je docela rychlejsi (NT pod VMWARE
> for Linux). Mate s  tim nekdo obdobne zkusenosti?

No já jsem si s tím kdysi doma hrál - Linux s VMWare a v tom W98. Bylo to
ovšem hrozně pomalé. Přikládám to však své výbavě. Mám jen Celeron 266 a 96
MB RAM. Fungovalo to sice všechno pěkně, ale ta pomalost byla k nevydržení.
To zatím raději reboot do Win, je-li v nejkrajnější nouzi třeba.
Obráceně jsem to nezkoušel. Netroufl jsem si nainstalovat NT.

--
Vladimir Naprstek
e-mail vladimir.naprstek na prodeco.cz