gdm - nejde nove prihlaseni

Jakub Urban buba na tyhan.cz
Úterý Srpen 3 00:17:05 CEST 1999

dobry vecer

snazim se rozchodit jeden pocitac jako xterminal, tak aby na men bezel
jenom X server
postupuji takto na serveru spustim gdm, na stanici potom X -query
ip_serveru a poprve se v pohode prihlasim, ve chvili kdy na stanici
ukoncim session ocekavam, ze se objevi znovu okno pro prihlaseni, ale
nestane se nic
v souboru /var/gdm/stanice:0.log je jako posledni hlaska
XLib: Client is not authorized to connect to Server,
v souboru .xsession-errors neni zadna chybova hlaska
jsem z toho zmeteny, protoze nejdriv mi to chodilo, pak jsem udelal neco
(nevim co :-((( ) a ted to nechodi, mezitim jsem take preinstaloval cele
gdm
muzete mi prosim poradit co mam udelat aby to zase slo

RH 6.0
gdm 1.0.0