prenos velkeho souboru

Milan Plsek linux na brno-city.cz
Úterý Srpen 3 07:37:54 CEST 1999

Ahoj,
mohl by mi tady nekdo poradit? Mam tento problem - potrebuji prenest
znacne velky soubor  (jedna se o zalohu) z linuxu na pocitac s win95, kde
se nachazi i zipka. Kdyz se o to pokusim z linuxu na linux (pres FTP) vse
jde bez problemu, kdyz to ale zkusim z win95 na linux tak se mi prenese
jen cast (zhruba 30 MB) a dal ani ranu - to kdyz to delam pres FTP. Kdyz
to delam pres sambu vysledek je stejny, jen s tim rozdilem, ze tam je to
vysledne torzo  souboru jeste mnohem mensi. Nemate s tim nekdo skusenosti,
eventualne nenapada nekoho jeste jina cesta jak to udelat ? Nevim, mne
pripada jako by to windowsovske WsFTP melo vestavene nejake timeouty ci
omezovace horni velikosti souboru ci co. Ale ze to dela i samba - alespon
jsem se nikde nedocetl, ze by nejakou takovou vlastnost mela mit. Zkratka
budu vdecny za kazdou radu krome rad typu man split, prehod disky, dej
zipku na linux apod :-). Jo a pouzivam sambu 1.9.15p8-5 a to ftp na tech
petadevadesatkach je WsFTP. Dik moc.
Cau Milan