Dotaz - Instalace Linux na HP Netserver LH3 s RAID 5 radicem IO2

Úterý Srpen 3 07:51:42 CEST 1999

Libor Mitrenga (mitrenga na tdf.cz) wrote:
: Chtel bych se zeptat zda ma nekdo skusenosti s instalaci
: na HP NetServer LH3 s RAID 5 radicem oznacenym jako typ IO2,
: ci s instalaci eventualne na podobny RAID radic,
: nebo vubec nejake skusenosti s instalaci na RAID (dobre i spatne).

Zkousel jsem instalaci na Dell PowerEdge 6300 (4xPII/400, 512 MB RAM)
kde jsem mel 3 SCSI radice. Dva Adaptecy, ty mi instalator RedHatu 6.0
nasel automaticky, a jeden raidovy radic AMI MegaRaid. Na nem visely
vsechny (dva :)) disky zapojene do mirroringu. Stacilo jen instalatoru
rict ze ma zkusit najit ten radic (defaultne ho nehleda) a nasel jeden
disk (to byly ty dva spojene dohromady), presne jak to ma byt...

Leos Bitto