Nemoznost nastavit/zmenit heslo uzivatele

Ludvik Urban lu na argo.troja.mff.cuni.cz
Úterý Srpen 3 09:50:35 CEST 1999

On Tue, 3 Aug 1999, Jaroslav Pribyl wrote:

> Soubory jsou na tech masinach stejny. Zacinam z toho byt docela zoufaly, je
> to docela zivotne dulezity server ... Nejvice me deprimuje, ze si nejsem
> vedom zadne zjevne chyby ....

Nesledoval jsem tento thread, ale jestli jde problem v tom,
ze nejakemu uzivateli zmenite heslo a ono to nefunguje,
tam se muze jednat o to, ze uzivatel vyhnil, tj. prekrocil
dobu 'max. inactive'. Pak jest treba uzivatele ozivit.

Jde-li o neco jineho, omlouvam se za off topic.
| Ludvik Urban     lu na argo.troja.mff.cuni.cz |