Nemoznost nastavit/zmenit heslo uzivatele

ivop na regionet.cz ivop na regionet.cz
Úterý Srpen 3 10:25:43 CEST 1999

Jaroslav Pribyl wrote:

> Nevite nekdo cim by to mohlo byt? Jedna se o RH5.2, s kernelem 2.2.10

To mi pripomina, ze jsem s necim podobnym mel potize, mozna to opravdu
byl RH5.2 (tehdy jeste bez 2.2 jadra). Tehdy jsem to vystopoval k padajicimu
pam modulu (tusim ze SEGV). Nevim uz, ktery to byl (mozna cracklib), ale
projevovalo
se to podobne a stacilo ten modul vyhodit. Pro zivot nebyl v mem pripade treba,
protoze
tu mame nekolik malo uzivatelu (4-5) a bezpecnost uvnitr se tim tedy
neohrozila.
Buhuzel uz nikde 5.2 nemam, takze jenom lovim z pameti, ale treba to pomuze.

ip
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz