prenos velkeho souboru

jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Srpen 3 10:35:10 CEST 1999

> Ahoj,
> mohl by mi tady nekdo poradit? Mam tento problem - potrebuji prenest
> znacne velky soubor  (jedna se o zalohu) z linuxu na pocitac s win95, kde
> se nachazi i zipka. Kdyz se o to pokusim z linuxu na linux (pres FTP) vse
> jde bez problemu, kdyz to ale zkusim z win95 na linux tak se mi prenese
> jen cast (zhruba 30 MB) a dal ani ranu - to kdyz to delam pres FTP. Kdyz

Mne se nedavno stalo neco podobneho, ale na Linuxu (RH5.2-CZ, 2.0.36) -
proste mi NESEL udelat TAR vetsi nez cca 30 MB (chtel delat dalsi volume),
pritom mista na disku habadej. Nakonec se mi to povedlo, ale ani uz nevim
jak, proste to najednou slo.

             Jaroslav Lukesh, K-net

               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications