Preklad jadra a X-ka

SlovacekP na tescosw.cz SlovacekP na tescosw.cz
Úterý Srpen 3 10:44:06 CEST 1999

Dobry den,

mam RH 6.0, provedl sem preklad jadra 2.2.10,
jelikoz nemam pocitac pripojeny do site tak sem
pri konfiguraci vyhazel veskere sitovani, coz
nebyl nejlepsi napad >> pak nejely X-Win.
Zkousel sem postupne zatrhavat jednotlive
volby pro sit. X-server mi nabehl bez problemu,
ale mel sem problemy s Font Serverem.
Tak sem zatrhaval dal az se mi vse rozbehlo.
Mam za to ze ovladacu v jadre je prilis mnoho :)
a rad bych to uvedl na spravnou miru,
ale nevim co je pro beh X-Serveru a Font Serveru treba a co ne.
(experimentovani je trosku casove narocne).
Mohl by mi nekdo poradit nebo odkazat na nejakou dokumentaci
kde bych to nasel (uz sem zkousel hledat, ale neuspesne)

Dekuji
  Pavel Slovacek