Co delat pri nahlem nedostatku pameti v Linuxu?

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Úterý Srpen 3 11:15:46 CEST 1999

Dne 3. 8. 1999 Matus fantomas Uhlar napsal:

> Petr Snajdr <snajdr na firma.seznam.cz> wrote:
> ->> swapd (nikoli kswapd!), kterymu slo rici, co ma delat kdyz limit volne
> ->> pameti podtekl pod stanovenou hranici... - pridal na specifikovane lokace
>
> -> Jenze v tom pripade evidentne nebylo "kam" otevirat soubory
> -> coz s dostatek pameti nema nutne moc spolecneho.
>
> -> BTW: Co udelate na pocitaci s 1 GB RAM, kdyz vam neustale tvrdi, ze
> -> nemuze otevrit libc6 apod. veci :))) (videl jsem)
>
> Hmm zeby system neloadoval libc do pamate funkciou mmap() ?
> a na to by predsa ram mala stacit...

Ale ne, jde o to, ze kdyz nejsou volne file descriptory, nemohl se patricny
soubor otevrit. Vzhledem k tomu, ze se toto opravdu stava i u libc, ktere
jsou v pameti zcela urcite, predpokladam, ze i v tomto pripade dlopen() saha
nejprve na disk.

S pozdravem

There are three kinds of lies: lies, damn lies, and benchmarks.
                                                         Jeremy Allison