Volne misto na disku?

webmaster webmaster na tony.cz
Úterý Srpen 3 14:59:24 CEST 1999

vazeni pratele (linuxu),
dostal jsem se do pro mne zahadne situace.
vsechno zaclo mym pokusem upgradovat rh5.1 na rh6 (z CD nejakeho casopisu) -
ale to je story na pul knihy. Po resuscitaci totalne po******** systemu vsechno
jelo jakz-takz, ale po nejake totalni havarii se mi nedari instalovat nic z
rpm- pise to ze nema dost mista... V MC je videt v info panelu mista dost, ale
v Kdiskfree mi to ukazuje 100% obsazeni disku.
Provedl jsem e2fsck, ktery mi zalatal nejake sdilene bloky mezi soubory
(nastesti jenom logy), ale disk je jakoby porad plny.

Pravdepodobne je zde nejaka sluzba e2fs, ktera poskytuje aplikacim info o volne
kapacite filesystemu, a ta je rozjeta. Co s tim, kdyz to neopravi ani e2fsck?

PS Nikdy neupgradujte system, na kterem pracujete... Nebo jo?

-- Michal Samek, Tony distribuce s.r.o.
webmaster na tony.cz  (++420659/321350)
ICQ: 38607210