jak na jednoduchy news server

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Úterý Srpen 3 20:22:23 CEST 1999

On 3 Aug 1999 09:29:24 GMT, Matus fantomas Uhlar wrote:

: INN a C News su normalne news servery co je privela na taketo pouzitie.
: vacsine organizacii (a jednotlivcov) staci nieco cache-ovacie.

Ale funguju spolahlivo, nachadzaju sa v beznych distribuciach
a netreba sa babrat s prekladanim bohvie coho a naslednemu
prisposobovaniu newsreadrov a.p.

Sam bezim doma inn - mam tam par internetovych
a nejakych 30 FIDO konferencii konvertovanych
do newsov. Krmim to suck-om (usenet) a ifmail-om
(FIDO), usenet newsy posielam von tiez prostriedkami
suck-u. Leafnode a este volaco male - na nazov
si nespomeniem - ma nezaujali, ine som neskusal.

Ked som to kedysi rozbehaval, nemal som s newsami ziadne
prakticke skusenosti, napriek tomu to ziadna tragedia nebola
a ziskane znalosti sa neskor mozu hodit. C News su myslim
na konfiguraciu zlozitejsie a neodporucal by som ich.

Pokial clovek nesedi na masine kde ide o kazdy byte,
nie je to ani az tak moc zrave - innd mi momentalne
berie necele 2 MB rezidentnej pamati (4 MB virtualnej),
co je menej ako ten xterm, v ktorom pisem tuto spravu :-)

Pokial to ale ma byt na 486 SX33 / 16 MB, asi to bude
skutocne chciet jednoucelove male riesenie. Na druhej strane
innd vacsinu casu aj tak nic nerobi a pokial si spokojne
sedi v swape, nemusi jeho vacsia pamatova narocnost
prilis vadit :-)

Zdravi
--
				Stano