Oracle pre linux

Honza Pazdziora adelton na informatics.muni.cz
Středa Srpen 4 09:34:12 CEST 1999

> OK, tak sa spytam, oplati sa mi s tym hrat alebo zostat pri posgrese ?
> Ma to nieco, kvoli comu by som specialne mal Oracle pouzivat ?

My vubec netusime, na co ten PostgreSQL pouzivate. Proto Vam ani
nedokazeme rict, jestli se Vam neco vyplati. Ma to vsechny funkce
Oraclu, ale jestli jsou pro Vas vyhodne a vhodne, to musite posoudit
pouze Vy (nebo Vas konzultant), protoze pouze Vy vite, na co mate
(financne i spravcovsky) a co potrebujete. Pokud chcete vycet
vlastnosti a funkci, viz. www.oracle.com.

Pokud Vam PostgreSQL vyhovuje, tak neni duvod snazit se prechazet na
Oracle (napriklad Vam nad tim bezi jednoduche ucetnictvi nebo sprava
ucivatelu nebo nejaky web). Pokud si do dneska nemyslite, ze
potrebujete Oracle, tak ho asi nepotrebujete.

Jinak, tento mail posilam i do konference cz.comp.databases.misc, kam
by mozna bylo vhodne tento thread presunout.

 make vmlinux.exe			-- SGI Visual Workstation Howto
Any spam sent to my email will be rewarded by complaint to your ISP abuse
  team and abuse teams of servers that relayed that message. It works.