SQL --postgrSQL

Zakkr zakkr na zf.jcu.cz
Středa Srpen 4 10:02:51 CEST 1999

> Zdravim,
>
> nevite jak se chova SQL v tomto pripadu:
> kdyz je rozjetej nekolik programku, trebas v "C" nebo "PHP" a
> sahaj do SQL databaze pres "127.0.0.1" v ten samej cas, tak
> dokaze SQL-ko vyhodnotit jeden dotaz a potom druhej, kdyz jo jak
> prideluje prioritu dotazu.
> DIK

 Snad nebudu moc kecat.. ale jak jsem ted dopsal do jineho mailu, SQL server
(postgreSQL a nejen on) se po spojeni s klientem (jak uz to u demonu byva
zvykem) rozdeli a novy samostatny proces (thread) obsluhuje klienta.
Takze vice klientu = vice serveru (threadu).
A priority jsou pak na systemu (kernelu) jak prideli zdroje.

 Jina situace je pokud se hrabou oba klienti v jedne databazi - pak
rozhotuji transaction a grantovana privilegia atd...

						Zakkr

PS. CO TREBA: databases na linux.cz ?!