NFS z RH 6.0 na RH 5.2 - pokracovani

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Středa Srpen 4 11:47:32 CEST 1999

> zdravim
> pridejte na RH 5.2 do /etc/hosts.allow adresu na RH 6.0, me to krome jiz
> receneho pomohlo
>
> jakub urban

Tak jsem to vyřešil následovně.

Nejprve jsem našel chybu na serveru s RH 5.2 (z nějakého důvodu neběžel rpc.mountd)
Pak již to běželo.

Pak jsem pokračoval v testování s připojením RH 6.0 na RH 6.0 a hlásilo to výše
zmíněnou chybu. V /etc/exports jsem doplnil položku insecure a už to funguje.

Zajímalo by mě, jestli někdo nevíte , co je to vlastně za novoty. Hledal jsem k tomu
dokumentaci, ale ta se zdá být nějak stručná. Zřejmě probíhá ověřování nfs spojení
nějak komplikovaněji, ale jak se to ovládá (jinak než nastavením insecure)? Někdo mi
odpovídal, že nastavením /etc/hosts.allow, to by znamenalo, že se spojení napřed
ověřuje přes TCP wraper? Je moje úvaha správná, je to opravdu tak?

Pavel

  Pavel Lisy --- system administrator (Linux, Solaris, WinNT)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.
 |__     __|              Nezvalova 850       tel. +420 49 5513335
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +420 49 5513371
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe