Jak je heslo uzivatele ?

Marek Palansky marcus na fira.sk
Středa Srpen 4 10:47:31 CEST 1999

Ondrej Suchy wrote:

> delam na serveru, ketrej běží na RedHatu 6.0 a mám problém: mám tam
> uřivatelské účty a potřeboval bych nějak zjistit heslo k jednumu účtu, ale
> jenom zjisit a jediný , co jsem našel je ho změnit, ale já ho potřebuju
> zjistit beze změny.

tak to len tak lahko nepojde. je to vlastne bez pouzitia crackovacich
metod nemozne :-)
jedina moznost ako to heslo zistit je stiahnut si nejaky program
zalozeny na hrubej sile, ktory to heslo moze zistit.
uspesnost ale zalezi na vasom case a na dlzke uzivatelskeho hesla. a ak
pouzivate MD5, tak na to asi radsej zabudnite - je to strasne pomale, a
hlavne heslo nie je obmedzene na 8 znakov.

neviem ale naco by vam podobne techniky boli, ked ste root a mozete mu
to heslo zmenit.

  Marek Palansky <marcus na fira.sk>
  ICQ number: 17920340
  PGP Key: www.slovakia.net/fira/marcus.asc
  PGP Fingerprint: 7A2A 01DE 8CD7 6990 35C2  C9D5 28CC 22DF CFC7 60C6

     Neberte zivot prilis vazne. Aj tak z neho nevyviaznete zivy ;-)