otravne zvuky pri bootovani: vyriesene

Marek Palansky marcus na fira.sk
Středa Srpen 4 10:57:53 CEST 1999

> Stava sa aj mne - jadro 2.2.10, SB AWE 64, driver ako modul.
> A este horsie to trieska pri zavedeni originalneho drivra pri
> boote do DOS-u, takze je mozne, ze sa s tym moc robit neda.
modul a SB64 - presne moja konfiguracia :-)

> Hmm, obavam sa ze sa s tym nebude dat nic robit, proste sa ta karta nekorektne
> inizializuje. Mne to tiez robila jedna karta konkretne ESS1868, zaujimave bolo
> ze susedovy ( ta ista karta ) to nerobilo. Mozno je to vada karty alebo co.
> S tym mixerom to asi tazko pojde, s mixerom sa da robit az po inicializacii
> karty ( aspon mne sa nikdy nepodarilo s nim robit pred inicializaciou ).
> Riesenie : skusit inu kartu, ci predsa len nie je problem v pocitaci, resp.
> zapinat repraky az po inicializacii karty :-)

:-) asi to fakt inac nepojde - mozno upgrade zvukovky....?

	Diky vsetkym za vysvetlenie,

  Marek Palansky <marcus na fira.sk>
  ICQ number: 17920340
  PGP Key: www.slovakia.net/fira/marcus.asc
  PGP Fingerprint: 7A2A 01DE 8CD7 6990 35C2  C9D5 28CC 22DF CFC7 60C6

     Neberte zivot prilis vazne. Aj tak z neho nevyviaznete zivy ;-)