Zvukovka SoundBlaster Vibra 128 (PCI)

Michael Mraka michael na informatics.muni.cz
Středa Srpen 4 11:43:13 CEST 1999

Pavel Lisy wrote:
% Dobrý den
%
% protože se mi nikdo neozval, zkouším to ještě jednou. Nemáte někdo rozběhnutou
% výše zmíněnou zvukovku pod Linuxem. Pokud ano, mohli byste mi poslat popis
% configurace jádra, se kterým to chodí?
%
% Uvítám i informaci že to zatím nefunguje.

Myslim, ze jsem se timhle setkal. Bylo to ale SoundForte Vibra 128
s integrovanym FM radiem (nikoliv SoundBlaster, i kdyz to o sobe na obalu
tvrdil) oznaceni SF16FMD2 ?!? (nevim jiste); Problem byl, ze tahle
potvora nejela ani pod W98 ci NT, pro ktera je pry 'designed'. Takze,
prekvapive :-), nejela ani pod linuxem. Dodavatel se tehdy 1/2 roku
vykrucoval, radil nam nainstalovat ty W98 znova a podobne.

Jake ma ta vase karta presne oznaceni?
Jede vam pod jinym OS?

% Pavel

--mm                                                            Michael Mráka
                                                        michael(at)fi.muni.cz