Oracle pre linux

radim.kubacki na rtscs.cz radim.kubacki na rtscs.cz
Středa Srpen 4 12:18:32 CEST 1999

> Tak ted jsem zase zmaten ja. Mam tomu rozumet tak, ze
> "PostgreSQL ma vsechny funkce jako Oracle"? Jestli ano, PostgreSQL
> je tedy objektove-relacni jako Oracle a se stejnym interface?

Takze jeste jednou. Samotna databaze Oracle na Linuxu ma vsechny funkce jako
na jinych platformach. Tzn., ze jestli mate neco, co potrebujete udelat s
touhle db, muzete to poustet klidne na Linuxu.
Na otazku bych odpovedel ne. Jinak Oracle ma obj.-relacni rysy zabudovane,
ale jen v Enterprise Edition verzi a silne pochybuju, ze maji stejny
interface jako Postges

Radim