AMD K6-2

Středa Srpen 4 13:53:18 CEST 1999

Michael Mraka (michael na informatics.muni.cz) wrote:
: Ing. Juraj Václavík wrote:
: % Dobry den,
: % mam dotaz, chci pustit Linux na AMD K6-2 350 MHz. Prosim sdelte mi nejake
: % zkusenosti s temito procesory (rychlost atd.).
:
: Zkusenosti jsou jenom ty nejlepsi :-).
: - rychlost srvnatelna s Celeronem (i kdyz IMHO by mel byt rychlejsi, ma prece vetsi cache)

Ale ta cache je zase pomalejsi.

: - slabsi FPU (proti PII a Cel.)

Ano.

: - nema mtrr (aspon v /proc se mi zadne mtrr neukaze i kdyz ho v jadre zapnu), ale nevim jak je to u PII

Novejsi verze mtrr maji.

: - jadro ho detekuje jako i586 (Cel. jako i686) --- myslel jsem si ze je
:   to '686', ale zda se ze ne

Je pravda ze strukturou ma k pentiim ma blize nez k celeronum a pentiim II.
Takze je tak taky detekovan. Rychlostne ovsem patri (bohuzel krome FPU)
mezi penita II a celerony.

: - v konfig. kernelu je doporucena optimalizace 586
:
: (Na nejakem webu jsem cetl clanek cloveka, ktery testoval co snese za
: pretaktovani. Skoncil i 550MHz s tim, ze mu linux padal 1xdenne coz mu
: prislo moc, takze to nechal jenom na 450 MHz. :-)

Ja mam (bohuzel?) videokartu s Rivou TNT a te se nelibi zvedani FSB nad
100 MHz, takze jsem mohl pretaktovat jen 300->350, 400 uz mi to nebralo.

Leos Bitto