pppd zustane v popredi

Borek Lupomesky Borek.Lupomesky na ujep.cz
Středa Srpen 4 15:15:49 CEST 1999

On Wed, 4 Aug 1999, petr kincl wrote:

> Dobry den.
> Mozna je muj dotaz dost hloupy, predem se omlouvam vsem dotcenym. Vcera jsem
> rozchazel ppp na pevne lince na SuSE 6.1 Linuxu. Kdyz jsem spustil pppd s
> prislusnymi parametry z "ruky", tak se mi spojeni podarilo, ale pppd zustal v
> popredi. Pri spusteni z ruky jsem neco podobneho predpokladal. Ale pridal-li
> jsem script spustejici pppd do /etc/rc.d/init.d/boot souboru, tak pocitac
> rovnez navazal korektne ppp, ale zustal viset bez odezvy, nenabehl login.
> Musel jsem jej vypnout a spustit v single modu odremovat script a spustit
> [...]

   Bezne chovani pppd je, ze se ihned odpoji od tty a prejde do pozadi.
Jde tomu zabranit parametrem "nodetach". Nemate tento v /etc/ppp/options
nebo nekde?

   Bye Borek

BOREK LUPOMESKY, network administrator    University of J. E. Purkyne
                                          Ceske mladeze 8
WWW:       http://www.ujep.cz/~lupomesk/  Usti nad Labem, 40096
IRCnet:    Borek @ #usti                  The Czech Republic
PGP keyid: 11D77115                       tel: +420-602-376368
==========[ MIME/ISO-8859-2 & PGP encrypted mail welcome ]===========