RedHat 6.0 a CPU 386 ?

Pavel PaJaSoft Janousek janousek na fonet.cz
Středa Srpen 4 15:03:25 CEST 1999

> A dale: cely ten hardware nepusobi buhvijak duveryhodne. Procesor je AMD.
> BTW videli jste nekdy 386ku do ktere se davaji 72pinove SIMMy? Ja predtim
> taky ne. :-) Tohle pise pri bootovani:

	Ja jo, novejsi tzv. green 386 MB to meli, ja napriklad vlastnil MB,
ktery mel 1 bank (4 pozice) pro SIMMy klasicke delky a jeden
72-pinovy... - dle dokumentace jsem mohl mit v 72-pinovym i 16MB SIMM,
ale nepodarilo se jej nadetekovat... ale 8MB byl v pohode... (celkove
jsem mel 12MB)...

> Checking if this processor honours the WP bit even in supervisor mode... No.

	Tuto vec meli myslim vsechny starsi AMD CPU - pamatuju si to nejen s
386, ale i AMD DX4 na 100MHz apod...

> Checking for popad bug... Buggy.

	Toto jsem nikdy nevidel i kdyz jsem mel rovnez AMD 386DX40.

> Zajimave by mohly byt ty radky "...honours the WP bit... No." a "...popad
> bug... Buggy.". Vite nekdo co to znamena, a hlavne jak se s tim vyporadat?

	Vyporadat jedine tak, ze naucite tyto veci letat...'-) - oprava na
jakekoli urovni nez vymene neni mozna, je to 'vlastnost' HW...

	Jiz dlouhou dobu se tvrdilo, ze veci kompilovane s -m486 na 386 maji
bezet, ale pomaleji (obcas), nicmene moje zkusenost i s jadrem i s
jinymy vecmi (drive kompilovany na 4MB RAM..;-) se rozhodne lepe a
stabilneji chovali s kompilovanim bez -m switche nebo s -m386... (gcc).
Nekdy jsem dostaval z nenapadnych duvodu rovnez signal 11 apod... (nejen
u gcc), nastesti v te dobe Slackware verze 2.X byl defaultne kompilovan
s -m386...

Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                    FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, Web, Y2K     Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz                Tel.: +420  5  4324 4749
SMS:    mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz         Fax.: +420  5  4324 4751
WWW:    http://WWW.FoNet.Cz/                  E-mail:
mailto:Info na FoNet.Cz