diald a masq

Zapadlo Petr PetrZ na IFTPROGRES.CZ
Středa Srpen 4 15:49:08 CEST 1999

Dobry den

sice jsem se uz jednou na totez ptal, ale bohuzel mi nikdo neodpovedel :-(.
Pokousim se rozchodit pripojeni site pres linuxovy firewall s vytacenou
linkou na internet.
Problem je v tom, ze pokud nastavim maskaradu a diald tak mi diald odmita
vytocit na pozadavek z ostatnich stanic. Pokud pingnu do Inetu z linuxu,
diald okamzite zacne vytacet. Pokud je vytoceno chodi i ostatni stanice
(diald zavesi az vse zkonci).
Kdyz jsem zkousel zrusit maskaradu a nechal tam jenom routing, diald vytace
presne tak jak se po nem zada i z ostatni site.
Urcite mate nekdo takovou situaci vyresenu.

Diky moc za pomoc

s pozdravem

Petr Zapadlo