Novy stabilni kernel?

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Středa Srpen 4 17:04:25 CEST 1999

Dne 4. 8. 1999 Tomas kouba napsal:

> Doslechl jsem se na www.penguin.cz ze bude nova stabilni rada jader.
> Trochu by me zajimalo jestli to neni prilis brzy (pokud se pamatuju,
> tak rada 2.0.x koncila cislem 35 a 2.1.x nekde kolem 200). Nevite
> nekdo co se to deje?

Ono to nebude zase tak rychle, jeste nejaky ten mesic si asi jeste pockame -
bylo receno na podzim, coz muze byt klidne konec listopadu :)

Jinak je to ale pravda. Linus konstatoval, ze se bude minor verze jadra menit
casteji a po mensich skocich. Jednou z pricin byl pomerne slozity prechod
mezi 2.0.x a 2.2x, ktery znamenal problemy pro uzivatele i tvurce distribuci.

A mimochodem, ja se na zrovna na 2.4.x dost tesim. Hlavne na vylepseni TCP/IP
a dynamicke pole file descriptoru.

S pozdravem

There are three kinds of lies: lies, damn lies, and benchmarks.
                                                         Jeremy Allison