XWindows ve Windows

Michal Weinfurtner weinfurt na securities.cz
Středa Srpen 4 17:12:48 CEST 1999

Jak by jste si to predstavoval ? Mel jsem kdysi takovej jednoduchej
emulator Xserveru pod Winblowz .
Chodilo to celkem slusne s xterminalem .Kdyz jsem ale zkusil
netscape tak
uz to bylo hodne narocne na hardware
( mel jsem Win 95 s 16 MB ram a procesorem I P 75 MHz ) Je to ale
uz pres
dva roky spatky, takze od te doby se mohlo lecos zmenit

Michal

--
Close the Windows, shut the Gates ! ;-)

--