Fetchmail a Diap-UP

Petr Jiricek jirpe na gdt.cz
Středa Srpen 4 20:18:13 CEST 1999

Pavol Calfa wrote:

> Priatelia,
>     mozte mi niekto poradit ako spustat automaticky (v urcenych casovych intervaloch) fetchmail tak, aby najprv pockal na nadviazanie spojenia a az potom zacal stahovat?

Z cronu volat script, ve kterem napred pustim pppd, pockam na nahozeni a
pak zavolam fetchmal. Obecne nejak takto

#!/bin/sh
CNT=0
while [ $CNT != 5 ]; do
   CNT=$[$CNT+1]
   pppd call provider
   sleep 2
   # nasledujici radek predpoklada, ze 'pppd call provider'
   # pouziva chat script '/etc/ppp/peers/provider.chat'
   XX=`ps x | grep -v grep | grep -c "/etc/ppp/peers/provider.chat"`
   if [ $XX != 0 ]; then
       CNT=100
       break
   fi
   sleep 2
done
if [ $CNT != 100 ]; then
   exit
fi
sleep 5
CNT=0
while [ $CNT != 5 ]; do
    CNT=$[$CNT+1]
    XX=`ifconfig | grep -c ppp0`
    if [ $XX != 0 ]; then
        CNT=100
        break
    fi
done
if [ $CNT != 100 ]; then
    exit
fi

misto ifconfig/grep by slo pouzit nejakou kombinaci s awk (pppstats by
mohlo taky poslouzit) nebo cokoliv, cim se zjisti, ze je ta linka
nahore.

--

Petr Jiricek        <jirpe na gdt.cz>