crash pri softwarovem vypinani pocitace

Vaclav Slavik slavik2 na czn.cz
Středa Srpen 4 19:03:17 CEST 1999

"Pavel Janik ml." wrote:

>    From: Vaclav Slavik <slavik2 na czn.cz>
>    Date: Wed, 04 Aug 1999 13:13:24 +0200
>
> Zdravím,
>
>    > Po zadani prikazu: "shutdown -h now" nefunguje softwarove vypnuti
>    > pocitace (ATX).
>
> není náhodou správný poíkaz na vypnutí /sbin/shutdown -p?

Cituji shutdowna : "invalid option" ;-)

>    > > general protection fault: f000
>    > > CPU: 0
>    > > EIP: 0050 ....cisilka...
>
> To vypadá na BIOS, který není kompatibilní se specifikací APM. Podívejte se k
> výrobci vaší desky, jestli nedistribuuje upgrade BIOSu, podívejte se do
> zdrojáku (/usr/src/Linux-2.2.10/arch/i386/kernel/apm.c) jestli ta není zmínka
> o vaší desce. Zkuste vypnout APM a podívejte se, jestli spadne. Jak jsou
> nastaveny volby CONFIG_APM_*? Dodává se nijaký driver pro Windows? Pokud ano,
> mu3/4e to být známkou nestandardního chování BIOSu.

V apm.c neni ani zminka. Jak jsem psal, be APM to funguje v pohode. Drivery se k
tomu nedavaji, wokna to by to mela vypinat normalne pres BIOS.
CONFIG_APM=y
CONFIG_APM_DO_ENABLE=y
CONFIG_APM_CPU_IDLE=y
CONFIG_APM_DISPLAY_BLANK=y
CONFIG_APM_POWER_OFF=y
CONFIG_APM_RTC_IS_GMT=y
zbytek je vypnuty. Ale zkouseli jsme vsechny mozne kombinace a bez vysledku.
Proste kdyz tam je POWER_OFF, tak to spadne v okamziku, kdy by se mel vypnout.

VS