X nejede

Corp. yA (Zdenek Pizl) pizl na max.af.czu.cz
Čtvrtek Srpen 5 08:33:56 CEST 1999

Petr wrote:

> Co musi byt vsecko zakomponovane do jadra, aby se rozjely Xka?
> Jadro jsem nejdrive ocesal tak, aby vubec najel Linux. Pridal jsem TCP/IP,
> najede graficka obrazovka, ale skonci hlasenim, ze neotevre soket().
> Ktere minimalni komponenty musi byt zahrnuty? Muzete nekdo poslat config
> soubor? Hardware si upravim, (jedu na klasickem PC, na kterem behl stary
> doS, IDE HDD i CDrom, K6D). Jadro 2.2.7, Linux  SuSe 6.1
> Diky za odpoved

pridejte "System V IPC" - interprocess comunication - je to v General
Setup

... a dejte vedet, jestli to stacilo :o)

          Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://max.af.czu.cz
             mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
         ... what disk do you want to erase today ?? ...