PCI modem

Stanislav Boscik stanislav.boscik na sykora.cz
Čtvrtek Srpen 5 09:19:32 CEST 1999

Dobre dopoledne!

99% PCI modemu jsou tzv. winmodemy. Tzn. je to oklesteny modem ktery
pro svou praci POTREBUJE driver, ktery obsahuje veskerou logiku
toho modemu. A ty jsou pouze pro Window(n)s :-(((

Vice informaci je mozne najit napr. na:
http://www.o2.net/~gromitkc/winmodem.html

Standa

--
Ing. Stanislav Boscik     mailto:Stanislav.Boscik na sykora.cz
Sykora CZ s.r.o.              	       http://www.sykora.cz