samba - ceska diakritika

Pavel Prchal pavel na pe.bohem-net.cz
Čtvrtek Srpen 5 10:16:55 CEST 1999

-----Původní zpráva-----
Od: Roman Mosnicka <mosna na perseus.cz>
Komu: linux na linux.cz <linux na linux.cz>
Datum: 5. srpna 1999 9:28
Předmět: samba - ceska diakritika

>Preji pekny den,
>
>mam nainstalovan linux SuSe 6.1, uzivam ho jako fileserver pro win stanice,
>mel bych dva dotazy:
>1. nemohu pouzivat ceske fonty pro nazvy souboru a adresaru, dlouhe nazvy
jsou
>podporovany
>2. pouzivam share=user, musim mit na win stanici nastaveno v reg., aby
posilala nekodovane heslo, jak zabezpecit na sambe, aby umela rozpoznat
heslo
>kodovane na stanici win ?
>
> Predem dekuji za pomoc, prosim jestli je to mozne, jestli mi muzete zaslat
kontretnejsi navrhy na reseni, nez je odkaz na doc/samba atd.

>S pozdravem Roman M.

Protoze jsem to rozchodil a funguje to, ale jsem linej to presne
rozepisovat: uzivatel se
musi pridat prikazem smbpasswd -a pepa_sedlak  -> to vytvori soubor, kde je
Win zakodovany heslo.
Kde parametr -a je add. Kdyz chci uzivateli zmenit heslo, napisu smbpasswd
pepa_sedlak.
!!!Uzivatel uz musi byt v /etc/passwd (ale nemusi mit heslo, ani pristup k
terminalu)
Vic to je popsany na www.netacik.sk tusim nekde kolem 32 cisla.

Mozna to pomuze :)

P.S.:S cestinou nevim, funguje bez problemu
- Pavel Prchal     -
pavel na pe.bohem-net.cz
xprcha04 na stud.fee.vutbr.cz

pavel.prchal na post.cz