problem: SB 16

Jan Matis damned na hq.alert.sk
Čtvrtek Srpen 5 11:13:46 CEST 1999

Zelam pekny den

a obraciam sa na vas s problemom s ktorym sa trapim uz asik tyzden:

mam amd k5/75 procesor
HX (ak sa nemylim ) motherobard
a instaloval som do nej SB 16

problem je v tom ze kednel (2.2.10-ac12) napriek tomu ze zvukovku
rozpozna jednoducho na nej nevie playovat
(skusal som nemodularny kernel (0x220 irq=5 dma=1 dma16=5) s takymi
parametrami s akymi na tom istom stroji zvukovka bezi pod dosom

cat /usr/share/sndconfig/neviemco.au >/dev/audio
sposobi len lupnutie v reproduktoroch  (mixre je nastaveny na
najhlasnejsie ako sa len da )

v pripade modularneho kernelu ( tiez 2.2.10 ac 12 )
je to este zaujimavejsie: ( pozor ..cele to pisem z hlavy pretoze tu nemam
fd0 aby som mohol poslat vypisy 0 takze sa tu mozu vyskytnut nejake chyby
typu spatnenapisany prikaz )
pnpdump >/etc/isapnp.conf
vi /etc/isapnp.conf
isapnp /etc/isapnp.conf
insmod sondcore
insmod sound
insmod mpu401
insmod sb
posledny sposobi hlasku o tom ze zariadenie je uz pouzivane

ak sa o takuto vec pokusim pomocou sndconfig
tak mi zvukovku zdetekuje uplne v pohode ... zdetekuje tiez  0x220 irq5 aj
oba dma kanaly

az na to ze jednoducho nehra ( respr pokus o zahratie sposobi jedine
lupnutie v reproduktoroch )

takze som v koncoch pretoze dana zvukovka v inom motherboarde hra

mohol by mi niekto poradit kde robim chybu ?

				vopred s vdakou Jan Matis